Wanneer je een kantoor moet inrichten, heb je daar uiteraard heel andere meubels voor nodig dan voor een huiskamer. De kans dat je bij bijvoorbeeld IKEA alles kunt vinden wat je nodig hebt, is nog steeds relatief groot, kleiner dan wanneer je een woonkamer moet inrichten. De kans is namelijk dat het net niet is wat je nodig hebt, terwijl je op kantoor geen compromissen wilt sluiten. Daarom is het vaak handig om voor kantoormeubilair op zoek te gaan naar een professioneel bedrijf dat je kan helpen.
- Zowel helpen met bepalen wat je nodig hebt,
- als helpen om alles voor elkaar krijgen en te regelen
Bij Shiraz Office Furniture kan je terecht voor het inrichten van een kantoor, maar ook voor de kantine, wachtruimte en daarnaast ook alle mogelijke accessoires bestellen. Wie nieuwsgierig geworden is kan een kijkje nemen op hun website, daar kan je alle informatie vinden die je nodig hebt om kantoormeubilair te bestellen; shiraz.nl. Mocht je erg op je budget moeten letten? Vergeet dan zeker niet om in de uitverkoop hoek te kijken!
Je kantoormeubilair bestellen, waar begin je?
Wie een kantoor moet voorzien van meubilair, kan soms door de bomen het bos niet meer zien en dat is niet heel vreemd. Want wat heb je nu eigenlijk allemaal nodig? Uiteraard is het allereerst afhankelijk van wat voor kantoor je in moet richten. Want heb je een kantoor waar mensen de hele dag moeten werken of heb je een kantoor waar mensen naast hun kantoorwerkzaamheden ook nog andere werkzaamheden verrichten. Allemaal belangrijke dingen bij het uitkiezen van kantoormeubilair. Heb je vooral mensen die de hele dag op een plek aan het werk zijn dan kan het een goed idee zijn om te investeren in zit-sta bureaus, sta hulpen en alle andere dingen die benodigd kunnen zijn bij het wisselen tussen staand en zittend werken. Het is bewezen dat te lang zitten niet goed is voor mensen, dus zijn de zit-sta bureaus een uitkomst. Heb je echter een kantoor waar mensen verschillende werkzaamheden uitvoeren? Dan kan je al snel denken aan de volgende dingen; bureaus, bureaustoelen, (houten) archiefkasten en ladenblokken. Vergeet ook de broodnodige accessoires niet want een bureau zonder een prullenbak en lamp is niets waard. Vergeet dus zeker niet de nodige accessoires ook aan te kopen.
Toch de IKEA leegkopen?
Wie denkt dat het toch voordeliger is om alles bij de IKEA te shoppen kan daar uiteraard ook voor kiezen. Houd er echter wel rekening mee dat je hier vaak langer bezig bent met het uitzoeken van de spullen, en dat je compromissen moet sluiten om te krijgen wat je wilt. Kantoormeubilair kan gevoelig liggen, toch is het niet specifiek nodig om het aan te schaffen bij een groothandel of een specialist. Het is een keuze die je zelf maakt, en in sommige gevallen is het zelfs handiger om het eerst bij de IKEA aan te schaffen. Op die manier kan je voor een klein budget beginnen, en kan je naarmate het bedrijf groeit, de spullen langzaam vervangen voor spullen van een specialist op het gebied van kantoormeubilair. De kwaliteit van de spullen van de IKEA is door de loop van de jaren heen ook aangepast, het is allang niet meer alles van puur hout wat het vroeger was. Goedkoop kan dus best snel duurkoop worden. Twee goedkope bureaus kunnen net zo duur of duurder zijn als een bureau van kwaliteit. Vergis je niet in voordelig – maar zoek uit wat je nodig hebt en vergelijk. Zowel de prijs als de kwaliteit. Kantoormeubilair is niet zo eenvoudig als het lijkt.